De cele mai multe ori, ofertelede creditare din spoturile publicitare reprezinta un ideal pe care, orice persoana care doreste sa obtina un credit, il are in mintea ei.

De cate ori nu ati vazut acea reclama in care totul e simplu, accesibil, rapid, in care consultantul este un personaj relaxat, zambitor, care la final iti strange mana calduros si te priveste in ochi, practic confirmandu-ti  ca si pentru el experienta aceasta a fost unica si ideala, iar sentimentul de reusita pluteste in aer ca intr-un vis frumos, ba mai mult, apar imagini cu acel client in casa perfecta cu multumirea si satisfactia la care tanjim toti.
Clientul merge a doua zi dimineata la banca, unde, imediat cum intra in sucursala, vede niste consilieri nu chiar asa de bine dispusi, mult mai stresati, cu un client nemultumit la birou, iar tu trebuie sa stai la rand pantru a fi ascultat, iar cand ajungi si iti exprimi dorinta si posibilitatile financiare, iti raspund pragmatic ca nu se poate, deoarece tu nu indeplinesti conditiile de acceptare ale bancii si uite asa, visul tau este amanat.
In aceste oferte de marketing bancile nu iti prezinta decat partea frumoasa a lucrurilor, cu dobanzi mici, la care se poat ajunge numai in cazul in care te incadrezi intr-o anumita clasa dorita de banca, prezinta dobanda, dar ascund comisioanele care “umfla” valoarea lunara de plata, cu rate mici,  la care se poate ajunge doar daca intrunesti toate conditiile bancii, cu perioade scurte de aprobare, dar care pana la urma se dovedesc a fi mult peste limita prezentata, cu mult mai multe acte decat cele descrise in reclama si alte astfel de date, care sunt menite sa atraga, dar sa si dezinformeze clientul.

Comments are closed.